صفحه اصلی > پنل‌های کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای
.: پنل‌های کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای

 

پنل بازی‌های رایانه‌ای و ویژگی تحولی کودکان پیش‌دبستانی

«کودکی در ایران» یک مطالعه طولی هشت ساله است که به منظور بررسی ساحت­های مختلف رشد کودکان از پیش­دبستان (4 سالگی) تا انتهای دبستان (12 سالگی) طراحی شده و هدف اصلی آن تبیین ارتباط میان دو نوع داده: الف) ویژگی‌های فردی، خانوادگی و جمعیت­شناختی هر کودک و نیز بافتارهای رشد (مثلاً خانه، پیش‌دبستانی، مهدکودک و دبستان) و ب) داده‌های حاصل از رشد کودکان در ساحت­های شناختی، اجتماعی هیجانی، معنوی، فرهنگی، جسمی، سلامت، و اقتصادی است تا از این طریق گستره و کیفیت عوامل متنوع مؤثر بر یادگیری و کیفیت زندگی کودکان تبیین شود. در این پنل، مهمانانی از مؤسسه هم‌نوای آوای رویش -مجری پروژه- یافته‌های خود را در قالب چند سخنرانی ارائه خواهند نمود.

ارائه‌دهنده

عنوان سخنرانی

 

مونا مهدیان

(کارشناس ارشد روان­شناسی تربیتی، دانشگاه خوارزمی)

معرفی مطالعه کودکی در ایران: مطالعه طولی رشد کودکان ایرانی

 

شیما امینی­پور

(دانشجوی دکتری روان­شناسی تربیتی، دانشگاه تهران)

بازی­های رایانه­ای و توانش­های ذهنی در کودکان ایرانی

 

لعیا نوبخت

(کارشناس ارشد روان­شناسی بالینی، دانشگاه آزاد رودهن)

بازی­های رایانه­ای و ویژگی­های اجتماعی-هیجانی کودکان پیش­دبستانی

 

مهناز دهقان طزرجانی

(دانشجوی دکتری روان­شناسی تربیتی، دانشگاه خوارزمی)

بازی­های رایانه­ای و رشد زبان

 

فاطمه عنبرستانی

(کارشناس ارشد روان­شناسی تربیتی، دانشگاه خوارزمی)

بازی­های رایانه­ای و محیط یادگیری خانه در کودکان

 



پنل انیمیشن و بازی‌سازی

ارائه‌دهنده

عنوان سخنرانی

مهندس حسین مزروعی (وی در حال حاضر مدیر استودیو بازی سازی پاپاتا سازنده بازی آنلاین سبقت و هشتمین حمله می­باشد. او عاشق برنامه نویسی و ربـاتیک است و از سال ۷۹ در زمینـه راه اندازی کسب کارهای آنلاین مطالعه و فعالیت داشته و بنيانگذار بزرگترین پایگاه آنلاین فروش تخصصی محصولات رباتیــک است. وی علاوه بر برنامه ریزی و برگزاری چندین رویداد، با برگزار کنندگان و شبکه­های کارآفرینی چندین شهر و کشور دیگر تعامل دارد. مشاوره به ده ها کسب و کار و پایگاه اینترنتی موفق، برنامه ریزی و طراحی مسابقات سراسری رباتیک، سرپرستی و هدایت تیمهای تخصصی رباتیک، چندین اختـــراع ثبت شده، کسب رتبه در جشنواره خوارزمی و تدریس در دانشگاه نیز در رزومه او دیده می‏شود. وی هم اکنون در تلاش برای تدوین مدلهای سرمایه گذاری و تقویت جامعه کارآفرینی در حوزه گیم است.)

عوامل مؤثر در تولید یک پروژه‌ی بازی موفق

مهندس علی نادعلیزاده (وی دانش آموخته‌ی سمپاد و فارغ التحصیل دانشگاه امیرکبیر است. بازی فروت‌کرفت یکی از قدیمی‌ترین و پرفروش‌ترین بازی‌های آنلاین موبایل ایرانی حاصل تلاش او دوستانش در استودیو موبایل تاد است. از دیگر محصولات این مجموعه می‌توان به سیبچه اشاره کرد که مدتها نیاز کاربران iOS را به نرم افزارهای مختلف برطرف می‌کرد)

دوپامین و بازی ها - چه چیز بازی‌ها را برای ما لذت بخش می‌کند؟

پنل انیمیشن و بازی‌سازی

ارائه‌دهنده

عنوان سخنرانی

مهندس علی لطفی (وی فعالیت هنری خود را از سال 82 با تولید فیلم و تیزر در تلویزیون شروع کرد و پس از آن با تولید آثار زیادی از جمله انیمیشن سیب سرخ، نقطه نهایی و سرزمین خواب که موفق به دریافت جوایز زیادی از جمله جشنواره فجر سی ام و جشنواره کودک و نوجوان شد، به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح انیمیشن ایرانی شناخته شد. این هنرمند، انیمیشن سیب سرخ را در سال 85 با تکنیک فنی و هنری بالا در ایران تولید کرد که در این اثر برای اولین بار بسیاری از تکنیک‌های حرفه‌ای نورپردازی، تکسچرینگ، لباس و موی دینامیک به‌کار رفته بود. او پس از سه سال موفق به تولید یکی از اولین انیمیشن های سینمایی 35 میلی‌متری در ایران به نام سرزمین خواب شد. وی هم‌اکنون فیلم سینمایی نیروی صلح را در دست تولید دارد)

مراحل تولید یک انیمیشن سینمایی