صفحه اصلی > فهرست مقالات پذیرفته شده در کنفرانس
.: فهرست مقالات پذیرفته شده در کنفرانس

فهرست مقالات برتر را از اینجا ببینید.

 مقالات شفاهی

نشست حقوق، مدیریت و جامعه‌شناسی ۱

۱

سیاست تقنینی کیفري در قبال جرائم علیه عفت و اخلاق عمومی در بازي هاي رایانه ایی برخط (ابوالفتح خالقی، زینب مقیمی)

۲

چالش ها و فرصت های پیش روی حقوق بین الملل بشردوستانه در قبال گسترش بازی های رایانه ای جنگی (علیرضا رنجبر)

۳

مدخلی بر رهیافت نقادانه در بازی‌های رایانه‌ای (رضا رضازاده)

۴

تحلیلی بر پیامدهای اجتماعی بازی های رایانه ای با تاکید بر فردگرایی دیجیتال (علی قنبری، رضا همتی)

۵

حقوق و مرز بین واقعیت و بازی های آنلاین (مهرناز ثقفی، علی خالقی، محسن عینی)

نشست حقوق، مدیریت و جامعه‌شناسی ۲

۱

استفاده از رویکرد سیستمی و روش مقایسات زوجی در شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر رشد و توسعه کسب و کار صنعت بازی‌های رایانه‌ای در ایران (سید حسین حسینی، سید امیر آقایی، شهداد اسحق پور)

۲

مسئولیت مدنی سازندگان و استفاده کنندگان از بازی های رایانه ای

(رسول مظاهری کوهانستانی، بهناز فتاحی، مهرداد حکمت خواه)

۳

مروری بر اهمیت حقوق مالکیت فکری در رشد اقتصادی صنعت بازی های رایانه ای (مریم پاک نیت، محمد پاک نیت)

۴

ابعاد فقهی و حقوقی بازی‌های مجازی (مرتضی وصالی ناصح)

نشست روانشناسی و علوم تربیتی ۱

۱

تاثیر بازی ابداعی رایانه ای "چم چاره" بر افزایش کارایی راهبرد های مقابله ای اضطراب اجتماعی در کودکان ۸-۴ ساله تهرانی (حمیده محمدی نسب)

۲

ارزیابی کیفیت محتوای بازی‌های رایانه ای آموزشی موجود برای دوره‌ی ابتدایی بر اساس مولفه‌های تعاملی بودن، اکتشافی بودن و یادگیری فعال (فرهاد سراجی، هدی السادات موسوی معین)

۳

مطالعه تأثیر بازی رایانه‌ای در آموزش خلاقیت کودکان (آرمان کشمیری حق، یونس سخاوت، مرتضی پورمحمدی)

۴

تحلیل تأثیر بازی های رایانه ای بر رفتار دانش آموزان دخترمقطع متوسطه (اول) ناحیه۵ شهراصفهان (فرنوش یزدان بخش، مژده علیان)

نشست روانشناسی و علوم تربیتی ۲

۱

بررسی تأثیر کاربرد شیوه‌‌ی یاد‌دهی و یادگیری ترکیبی مشتمل بر بازی‌های همراه بومی بر مهارت شنیدار انگلیسی فراگیران ایرانی (سعید خزایی، سعید کتابی)

۲

بازي هاي رايانه اي و تربيت شغلي (فاطمه سميعي)

۳

تأثیر بازی کامپیوتری بر کیفیت زندگی کودکان تحت شیمی درمانی (مصطفی نجفی، زهرا فاضل نیا، علیرضا معافی، صدیقه طلاکوب)

۴

تاثیر بازی های رایانه ای بر میزان توجه و بیش فعالی در دانش آموزان مبتلا به ADHD (زهرا آزادی، ناهید اکرمی)

۵

تحلیل برنامه درسی پنهان بازی های رایانه ای و اثرات آن بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان (مریم کیان)

نشست فنی مهندسی ۱

۱

توانبخشی به‌کمک بازی رایانه‌ای و کمربند هشدار عدم تعادل کودکان مبتلا به فلج مغزی

(نرگس حقیقتی، جواد راستی، عرفان افقری)

۲

ربو خیمه شب باز: طراحی و ساخت یک بازی تعاملی جدید مبتنی بر یادگیری تقلیدی ربات انسان نما از انسان

(حامد شهبازی)

۳

هوشمند‌ترین-جذاب‌ترین هوش مصنوعی: روشی وفق‌پذیرِ برخط برای تعیین سطح پویای هوشمندی عامل‌های غیر بازیکن با توجه به مهارت بازیکنان (محمد مهدی رضاپور، مازیار پالهنگ)

۴

نمایش مدل سه بعدی حالت های چهره موجود در ویدئو با استفاده از دوربین کینکت برای بازی های کامپیوتری

(فاطمه زارع مهرجردی، مریم زارع مهرجردی، مهدی رضائیان)

نشست فنی مهندسی ۲

۱

مروری بر روند طراحی موتورهای جدید تولید بازی ویدئویی (سید احمدرضا رضیان، جواد راستی)

۲

پیش‌بینی رفتار بازیکن در بازی‌های راهبردی بی‌درنگ با بهره‌گیری از مدل پنهان مارکف و درخت پیشینه‌ی بازی

(آرمان رحیمی بروجردی، مجید جودکی)

۳

چارچوبی برای پیاده سازی بازی های نظارت شونده توسط والدین به منظور تقویت هوش هیجانی کودکان

(عاطفه محسنی اژیه، بهروز شاهقلی قهفرخی)

۴

تولید محتوای رویه‌ای براساس احساسات کاربر با استفاده از الگوریتم‌های تکاملی (علیرضا شیروانی، جواد راستی)

۵

شیوه طراحی سیستم های نرم افزاری آموزشی برای کودکان مبتلا به ADHD (راضیه حسینی، عاطفه احمدی)

۶

یادگیری مدل برای انجام عمومی بازی‌های ویدیویی (امین بابادی، مجید روحانی)

نشست فنی مهندسی و هنر

۱

تغییر رنگ واسط کاربری بازی حدس شکل وفق پذیر با هیجانات و حالت کاربر (فریبا نوری، محمد کاظمی فرد)

۲

افزایش حس غوطه وری در بازیهای مبتنی بر تلفن های هوشمند با استفاده از تکنیک واقعیت افزوده

(حسین زارعی، یونس سخاوت، صمد روحی)

۳

عناصر شکل دهنده روایتهای تعاملی در بازیهای رایانه ای (علی رازی زاده)

۴

تحلیل رسانۀ واقعیت افزوده به مثابه یک رسانۀ غوطه وری اجتماعی و تن یافتگی کاربر در بازی های مبتنی بر آن

(اصغر جوانی، محمد جواد صافیان، ریحانه رفیع زاده اخویان)

۵

بررسی امکان استفاده از فناوری واقعیت افزوده برای آموزش الفبای فارسی (پرستو حقی، صمد روحی)

 

مقالات پوستری


نویسندگان

عنوان

 

علی رازی زاده، بهروز مینایی

نقد بازی رایانه ای پروانه: میراث نگهبانان نور براساس نظریه حس حضور محیطی

فنی- مهندسی و هنر

آیناز فروزنده، نوشین موسوی، صمد روحی

شناسایی عوامل موثر بر حس غوطه وری در بازی های سبک معمایی-ماجراجویی با بهره گیری از تجربه کاربری

سیده نوشین موسوی، آیناز فروزنده، صمد روحی، مریم صلح‌کننده

رهیافتی به عملکرد روانشناختی رنگ در بازی های رایانه ای

سید احمدرضا رضیان، احمدرضا نقش نیلچی

بررسی تکنیک های نوین نورپردازی بلادرنگ کارت گرافیکی در شبیه سازی مجازی و بازیهای رایانه ای

محسن عشوریان، شیوا بیگلرپورصدری، فرشاد کبیری سامانی، عاطفه واعظ شهرستانی

بررسی روند تکاملی معماری پردازنده های گرافیکی

فرشته سلیمی نیا، غلامرضا چلبیانلو، میلاد امینی ماسوله

بررسی بازیهای جدی مبتنی بر تکنولوژی EEG با اهداف آموزشی و پزشکی

مهرداد بهادری، فائزه قاسمی، مهران عمادی اندانی

طراحی بازی با ابزار کم هزینه بر اساس بیوفیدبک در افزایش حفظ تعادل ایستایی: یک مطالعه‌ی اولیه

هانیه محبیان، محمد کاظمی فرد، فریبا نوری

تشخیص حالات روحی و شخصیت کاربر در هنگام بازی از طریق صفحات لمسی

مریم زارع مهرجردی، فاطمه زارع مهرجردی، مهدی رضائیان

تقلید حرکت بازوی یک عامل انسانی توسط آواتار با استفاده از دوربین کینکت

نیلوفر رنجبر، علی بهلولی

پیاده‌سازی سخت‌افزاری تصویرساز سه‌بعدی با استفاده از FPGA

سید مصطفی فرزانه، علی بهلولی

طراحی و پیاده‌سازی یک آداپتور گرافیکی با قابلیت نمایش تصاویر چند لایه با استفاده از FPGA

حسین فرنیا، اشکان ابراهیمی، حسین معظمی گودرزی

کاربرد شبکه حسگر بیسیم بدن به همراه به کار گیری بازی نمایی در کنترل سلامت فرد

زینب فرج زاده بی بالان

رابطه بازی ترجیحی با ویژگیهای شخصیتی نوجوانان ۱۰ تا ۱۸ ساله تهران

روانشناسی و علوم تربیتی

نسرین انصاری دزفولی

تاثیر بازی های رایانه ای بر هویت یابی دانش آموزان دختر مناطق روستایی شهر اهواز

معصومه ابوالحسنی، ناهید زینی حسنوند، کورش گودرزی

رابطه بین اعتیاد به اینترنت(بازی های آنلاین و شبکه های اجتماعی) با سلامت روانی دانش آموزان دختر و پسر سال سوم متوسطه شهرستان بروجرد

نوشین السادات موسوی مدنی، سید احمدرضا رضیان

ارزیابی نظرات مادران فرزندان ۹ تا ۱۴ شهر اصفهان در خصوص یک بازی رایانه ای با محتوای مفاهیم شهروندی

نسرین سجادی، مهناز استکی

بررسی تاثیر بازی های رایانه ای بر نقص توجه انتخابی ونقص توجه مستمر کودکان ADHD

تقی جباری فر، راضیه یونسی، سمانه تجاء

بررسی اثر وابستگی به بازی های رایانه ای بر هوش هیجانی دانش آموزان مقطع متوسطه

مریم کیان، راضیه یونسی

مقایسه سبک یادگیری در دانش آموزان وابسته و غیر وابسته به بازی های رایانه ای

تقی جباری فر، زهرا السادات آقایی

بررسی مهارتهای ارتباطی در دانش آموزان وابسته به بازیهای رایانه ای در مقطع متوسطه

بی‌بی‌ عشرت زمانی، یاسمین عابدینی، محبوبه السادات کدخدایی

تفاوتهاي جنسيتي در عوامل مرتبط با اعتياد به بازيهاي رايانه اي در نوجوانان

آذر محمدزاده، آناهیتا خرمی بنارکی

آموزش و توانمندسازی مغز با استفاده از بازی های رایانه ای: فرصت ها و چالش ها، واقعیت یا مجاز

محمدعلی شعبانپور، مارال پارسا

رابطه بازی های رایانه ای با سلامت روانی و پرخاشگری در نوجوانان

لیلی حسن عالی

بررسی تاثیر استفاده از بازی های رایانه ای برسبک زندگی دانش آموزان مقطع راهنمایی شهر اهرم

مهدی حق وردی طاقانکی، محمدتقی محمودی، فردوس منتظرالظهور

بازی های رایانه ای و هویت فرهنگی

روانشناسی و علوم تربیتی

 

محسن تاتاری، محدثه بوستانی یزدی، حنانه مولایی

بررسی و مطالعه جایگاه استفاده از بازی های رایانه ای در امر آموزش و یادگیری به دانش آموزان دوره ابتدایی

مریم اسماعیلی، آزاده اسپنانی، زیبا سجادی

نقش زن در بازی های رایانه ای

آرش معبودی، محمد خوانساری، خسرو سلجوقی

بررسی وضعیت بازی‌های رایانه‌ای و شناسایی فرصت‌های توانمندسازی این حوزه

محمدرضا ذوقی پایدار، صفدر نبی زاده، فاطمه کریمخانی

بررسی رابطه علاقه به انواع بازی های رایانه ای با ویژگی های شخصیتی دانش آموزان دبیرستانی

محمد ربیعی، مریم قربانی

بررسی تاثیر بازی های رایانه ای بر روابط خانوادگی و فرزندان

سینا کرباسی زاده، حسینعلی مهرابی، مسیح جانی

تعیین نقش رابطه والد فرزندی و خود کنترلی در گرایش به بازی های رایانه ای در دانشجویان

سیدحمید میرامیرخانی، احمد عابدی، سعید وزیری

معیارهای طراحی بازی‌های رایانه‌ای برای کودکان ADHD

سیدحمید میرامیرخانی، سعید وزیری، احمد عابدی

ساخت و اعتبار یابی مقیاس معیارهای بازی های رایانه ای برای کودکان با نقص توجه-بیش فعالی

محمد رضا ذوقی پایدار، سید علی شریفی فرد

بررسی تاثیر بازی های رایانه ای بر روابط والد - فرزند

مائده کاروان، شعله امیری

تاثیر بازی‌های رایانه‌ای بر روی نمرات دیکته دانش‌آموزان دارای علائم اختلال دیکته شهر اصفهان

میلاد امینی ماسوله، فرشته سلیمی نیا، غلامرضا چلبیانلو

بررسی اثربخشی مداخلات توانبخشی مبتنی بر بازی های رایانه ای در بیماران دچار سکته ی مغزی: معرفی چند بازی و اپلیکیشن

غلامرضا چلبیانلو، نازیلا صالحی

رابطه بین شناخت های ناسازگار وبهداشت روانی با اعتیاد به بازی های آنلاین

علی نژادحسینی پور، شکوفه روح الامینی، غلامرضا چلبیانلو

بررسی اثربخشی بازی‌های رایانه‌ای بر توان‌بخشی بیماران اوتیسم

حسن رشیدی، مریم ایزی، فرحناز دلاوریان، محمد علی رستمی نژاد

بازی های جدی و طراحی آموزشی سازنده گرایانه: مورد کاوی بازی "شهر من"

مهناز صالحی حاجی آبادی، ناهید اکرمی

مقایسه میزان پرخاشگری واحساس تنهایی در دانش آموزان پسرمقطع ابتدایی براساس میزان استفاده ازبازی‌های رایانه‌ای

مهتاب شصت فولادی، غلامرضا منشئی، امیر قمرانی

بررسی مقایسه ای نوستالژی درکاربران وغیرکاربران بازی های رایانه ای

مهتاب شصت فولادی، غلامرضا منشئی، امیر قمرانی

بررسی مقایسه ای احساس تنهایی درکاربران وغیر کاربران بازیهای رایانه ای

مهتاب شصت فولادی، امیر قمرانی، غلامرضا منشئی

بررسی مقایسه ای تحمل پریشانی درکاربران و غیر کاربران بازی های رایانه ای

حامد علی‌یاری، بهروز مینایی بیدگلی، مریم صالحی، معصومه کاظمی، الهه تکیه، هدایت صحرایی، محمدرضا دلیری، رضا لشگری، محمدمهدی هادی‌پور، مصطفی صالحی، ناهید سراحیان، اصغر رنجبر اقدم

مقایسه تاثیرات بازی رایانه ای FIFA 2015 برتغییرات عملکرد شناختی و هورمونی در داوطلبان دختر و پسر جوان

فاطمه شیخ ابومسعودی، سمیه قاسمی دستگردی، زهره لطیفی

تاثیر استفاده از تبلت بر ابعاد روانشناختی کودکان

مسیب یاراحمدی، حسین نادری‌پور، سید امیر حسین مهربان، مریم نجفی

بررسی رابطه بازی های رایانه ای بر اختلالات رفتاری دانش آموزان شهر همدان از دیدگاه والدین در سال تحصیلی ۱۳۸۷-۸۸

انتصار حسینی، فرانک فتوحی قزوینی

آموزش اشیاء به کودکان پیش دبستانی با استفاده از بازی های تلفن هوشمند

فاطمه جوادی، فرانک فتوحی قزوینی

بازی آموزش حروف و کلمات زبان فارسی به کودکان پیش از دبستان در دستگاه‌های سیار هوشمند

سید امیر آقایی، شهداد اسحق پور، سید حسین حسینی

بررسی تجارب بین‌المللی در ساختار و سازوکار توسعه صنعت بازی‌های رایانه‌ای (مطالعه موردی فنلاند و سنگاپور)

حقوق، مدیریت و جامعه‌شناسی

سید امیر آقایی، سیدحسین حسینی، شهداد اسحق پور

ترسیم و آسیب‌شناسی نگاشت نهادی ذینفعان صنعت بازی‌های رایانه‌ای کشور

سید امیر آقایی، سیدحسین حسینی، شهداد اسحق پور

شناخت وضع موجود و آسیب‌شناسی موانع توسعه کسب‌وکار صنعت بازی‌های رایانه‌ای کشور با استفاده از تحلیل زنجیره ارزش

امیر یزدانی، زینب مقیمی

مشارکت علمی جلوه ای از سیاست جنایی مشارکتی در قبال بازی های رایانه­ای

وحید ترابی جهرمی، شراره جعفری جهرمی

تحلیل ذات‌گرایانه از بازی‌های رایانه‌ای

علی رازی زاده، بهروز مینایی، محمدعلی خبری

کنترل شخصیتهای دینی در بازیهای رایانه ای: فرصتها و چالشها

مهدی مختارپور، زهرا سمواتی

تحلیل جامعه شناختی تاثیر بازی های رایانه ای در تغییر نگرش افراد نسبت به جامعه پیرامون

جلال فلاح، عباس غفاری، راحله فرهنگی، آرمان کشمیری حق

بررسی نقش بازی های رایانه ای در آموزش فرهنگ ایرانی - اسلامی برای نوجوانان

سیدمرتضی طباطبایی

اخلاق تولید بازی رایانه ای برای کودکان